Ofte stillede spørgsmål

Kan jeg få refunderet min billet eller ændre datoen?

Vi refunderer og ændrer ikke billetter. Bliver du forhindret i at deltage, kan du prøve at komme af med din billet på begivenhedssiderne på Facebook. Du kan læse mere i vores handelsbetingelser.

Hvor er min billet?

Din billet bliver sendt på mail efter købet er gennemført og igen dagen før arrangementet. Har du ikke modtaget din billet, eller har du andre tekniske problemer med billetkøb, så kontakt os på [email protected].

Kan jeg komme på en venteliste, hvis et event er udsolgt?

Vi har ingen ventelister ved udsolgte events, men du kan prøve at eftersøge en billet på eventsiderne på Facebook.

Køber du en billet, af en du ikke kender, er det en god ide at mødes og handle kontant eller at bruge et dansk betalingssystem fx MobilePay. Hodda tager ikke ansvar for handlede billetter.

Kan jeg reservere bord i Hodda?

Du kan ikke reservere bord i Hodda. Til fællesspisning kan du købe billetter på forhånd online. I kan også prøve lykken i døren kl. 17. Vi laver ikke en bordplan, men placerer folk ved bordene i takt med at de ankommer fra kl. 17. Læs mere om spisning i Hodda her.

Kan jeg fejre fødselsdag / barnedåb / bryllup i Hodda?

Det er du velkommen til, men du kan ikke leje Absalon til private arrangementer eller bestille særlig mad og drikke. Lad også flag, dug, servietter og anden pynt blive hjemme. Det er ikke ok at medbringe kager.

Er I et stort selskab, så skriv til os på forhånd. Vi tager som regel ikke imod selskaber på flere end 24. Læs mere under info.

Hvad gør jeg hvis jeg har glemt noget på Hodda?

Kig forbi, og snak med os i baren. Vi har en glemmekasse, hvor vi gemmer sager i 14 dage. Læs mere under info.

Kan jeg ringe til jer?

Nej. Kig forbi i stedet eller send en mail på [email protected]. Læs mere under kontakt.

Er der adgang til Hodda med kørestol?

Ja. Vi har elevator fra gadeplan til salen, baren, toilet i kælderen og klubben på 1. sal. Læs mere under info.

Hvordan reserverer jeg en ledsagerbillet?

Har du brug for en ledsager for at kunne deltage i et arrangement med billetsalg, så kan vi reservere en billet til ledsageren. Skriv til os på [email protected] i god tid.

Vi kan desværre ikke garantere en ledsagerbillet, hvis arrangementet er udsolgt.
Gyldigt ledsagerkort skal fremvises ved ankomst.

Må jeg spise min medbragte mad i Hodda?

Nej. Lad madpakken blive i lommen, og køb mad og drikke i baren. Du kan læse mere under mad.

Sælger I take away?

Du kan købe brød, boller, kager, kaffe og drinks to go. Vi laver ikke frokost og fællesspisning som take away.

Har I fået min mail?

Vi får mange mails og læser dem alle sammen. Har du noget, der haster, så skriv igen og ryk for svar.

Er maden vegansk og glutenfri?

Vi kan ikke love vegansk mad eller mad uden allergener. Hvis du skriver i god tid, kan vi fortælle, hvad der er i maden.


Har du en alvorlig fødevareallergi, er det ikke en god ide at spise i Hodda. Vi laver mad i et lille køkken, der også huser et bageri. Vi kan ikke garantere mad uden spor af allergener.

Må jeg tage min hund med?

Nej. Servicehunde er velkomne.

Hvornår kan jeg købe billet til fællesspisning?

Vi sætter billetter til salg for en måned af gangen, og du kan købe billetter til løbende og næste måned. Find billetter her.

Hvor mange billetter kan jeg købe ad gangen?

Til fællesspisning er det muligt at købe 16 billetter pr. ordre. De øvrige arrangementer kan have variende max-antal. Kan du kun vælge en enkelt billet, så er det sandsynligvis fordi det er den sidste tilgængelige.

Søger I nye medarbejdere?

Vil du gerne arbejde i Hodda, så skriv en motiveret ansøgning og send den til os på [email protected].

Kan jeg parkere min barnevogn indenfor?

Du kan ikke parkere din barnevogn/klapvogn/cykel/løbehjul indenfor i Hodda, hverken i salen eller indgangen. Indgangen er en brandvej og skal holdes fri. Lad vognen blive udenfor.